Linnéa Johansson♥

WANTIES FROM ZARA HOME

Kategori: Inredning

Har länge längtat efter att få gå lös inne på Zara Home(en nackdel med att bo uppe i de norrländska skogarna), oftast finns det en butik i närheten då vi är ute och reser men så kan jag inte köpa med mig några tunga saker hem, eller sådan som tar för stor plats vilket resulterar i att jag oftast bara köper några få små saker men nu när jag ska till Stockholm om mindre än två veckor så ska jag spendera någon timme(kan se framför mig hur Kim suckar när han läser detta...). Den här asken, eller vad man ska kalla den har jag sucktat efter väldigt länge och om den finns ska jag slå till.
 

Kanske jag får med mig några mysiga kuddar hem...vem vet?
 
 
Har fastnat för dessa två uppsättningarna av handdukar i olika storlekar, kan tänka mig hur fint de skulle liva upp ett badrum. Om de finns i butiken ska jag slå till på dessa.
Kommentera inlägget här: