Linnéa Johansson♥

Some changes is good for you

Kategori: Allmänt

 
Bad mamma ta till saxen för jag kände min less mitt långa hår. Det är skönt med en förändring och till veckan blir det nog ett frisör besök för att slinga och fixa topparna. Jag är nöjd, vilket är huvudsaken!
 
Åt middag och hade myskväll med min man, sovde där och åt en god söndagsbrunch då sovmorgonen blev lite lång. Väl hemma gick vi broarna runt, åt middag och min nya glödlampa exploderade mitt på min bakdel. Svårt att förklara men det var glas ÖVERALLT och spiralen inuti satt fast i huden på min rumpa. Bland det sjukaste, farligt och onödigt. Ramlade också ner för trappen till källaren med all min tvätt. Vilken härlig dag... Imorgon bitti väntar tandregleringen. Sovgott, ny vecka och nya NYTTIGA möjligheter för min del. Kram!
Kommentera inlägget här: