Linnéa Johansson♥

Put a smile on your face

Kategori: Allmänt

#Familyselfie-utanpappa

/Idag har jag mått bra, kanske 70% bra, på en liten procent skala. Tog en sväng med mamma till Solbacken innan jag åkte hem till Madde och hennes busungar, hennes kompis var också där så vi fikade och pratade. Väldigt trevligt och mysigt att få hålla om Maddes lilla bebis. Sedan städade jag mitt total stökiga rum, vilket var mer än behövligt - speciellt med tanke på att jag släppt allting på golvet i över en veckas tid. Och efter det kom min älskling hit, som jag inte träffat på flera dagar. Som jag saknat honom. Men nu ska jag titta lite på serier innan jag slår åt ögonen. Sweet dreams på er alla! 

Ps. Var så uttråkad igår så jag bakade två långpannor med super goda kakor, dock kunde jag bara smaka på den ena men jag blev då riktigt nöjd så nu får den som vill komma och fika!
Kommentera inlägget här: