Linnéa Johansson♥

I veckan

Kategori: Allmänt



/Har jag ätit goda och nyttiga måltider. Bacon lindad kyckling med Cantadouonst i är en favorit. Har dessutom gjort massor med lunchlådor bestående av köttfärs och kyckling! Duktig jag har varit, tjoho!



/Njutit av en ledig dag (i måndags) med en god och nyttig frukost. 



/Sedan har jag tränat i massor och promenerad med Kim, Hanna och blivit förkyld. 

/Jobbat har jag också gjort i massor, vaknade för någon timme sedan upp efter att endast ha sovit sex timmar efter en lång natt på jobbet. Hann också med ett morgon pass igår till halv ett så jag är ganska slut men tanke på att jag åkt på en eländig förkylning och känner mig hängigare än hängigast. Men man kämpar på, är man gamig så är man. Ikväll ska jag till Burträsk för att umgås med mina fina saknade vänner, det är grillat som står på menyn. Det kurrar i magen och vattnas i munnen, är så hungrig men ska hålla mig tills jag kommer dit...typ... Nåväl, imorgon jobbar jag 06.45-15.00 om jag orkar och inte är sämre. Vill vara frisk, har inte tid med det här! Ha en mysig kväll!

Kommentera inlägget här: