Linnéa Johansson♥

So what about now?

Kategori: Allmänt

Spenderar dagarna med att vara föskyld, sova och se film. Det är alldeles underbart men jag saknar att ligga på stranden, bada i havet och äta god mat och glass i mängder. Det är tur i oturen att vår våg här hemma bestämde sig för att lägga av, samma dag som vi kom hem. Kanske för att vi inte skulle bli ledsna över alla de extra kilon vi gått upp under resan... Men, jag har shoppat upp flera tusenlappar under resans gång, kanske orkar jag lägga upp bilder på allting men jag är iallafall en väska, långklänning, tre parfymer, flera armband, smink, halsband, kläder, skärp, etc...rikare, eller fattigare. Men nöjd med allting är jag, så himla nöjd. Men brunfärgen tar stryk av detta väder, jag känner hur den sakta eller alldeles för snabbt i min mening - glider av mig. Buhu.

Men idag ska jag försöka göra någonting produktivt, kanske ta tag i röran på mitt rum,(Om jag orkar vill säga, mest troligt ser jag en film....) planera morgondagen som är ett stort frågetecken, fundera över min framtid, gå lång prommis med Sally, betala räkningar ($$$$) och...ha en myskväll med mina tjejer! x



Kommentera inlägget här: