Linnéa Johansson♥

Så var det fredag och lördag igen

Kategori: Allmänt



Gårdagen spenderades först med Carina, vi låg och skrattade i timmar åt gamla skolfotokataloger sedan åt vi super god mat, grillat. Efter lite vel hit och dit så hade vi inhandlat det vi behövde för kvällens grill-planer med grabbarna. Vi slöt upp hos Markus där Emil, Adam och Simon också var. Vi grillade marsmallows och skrattade i massor, ni är för härliga människor hela högen! En riktigt super trevligt kväll! När jag och Carina kört hem runt små timmarna så blev det lite tjej snack sedan somnade vi i min säng, helt utslagna av veckans slit. Imorse åkte hon till sin farbror(?) för att hugga ved! Haha, och jag sov vidare till klockan 1. Så nyss plockade jag in tvätten, plockare ur och in i diskmaskinen, ja, det var allt. Nu ska jag parkera mig i soffan, ha en trevlig lördag!

KOMMENTARER:

  • Carina säger:
    2010-05-29 | 19:19:47

    Tack för en underbar rolig kväll bästis (L)



    He gick fintfint med veden;)

  • Adamdadam säger:
    2010-06-03 | 18:39:53

    jag hade också kul, ni är oxå härliga halva högen?

Kommentera inlägget här: