Linnéa Johansson♥

Välkommen till Sverige Ellen!

Kategori: Allmänt



Welcome to Sweden Ellen!
Fast inte ännu. Det är kvar drygt en timma tills de landar. Jag spritter i kroppen av nervositet. Det ska bli så kul, men min engelska kommer hacka ett bra tag... Vi har ett fullspäckat schema hela veckan så jag kommer nog inte hinna skriva några inlägg. Kanske några få, men Ellen är inte ens hälften så mycket data nörd som jag är så det lär nog inte bli mycket.

Idag har varit en väldigt stressig dag men jag hoppas det är värt mödan, vilket det kommer. Jag har snabb gjort spanska läxan och har en hel drös till med läxor... (lärare, jag har inte tid i veckan!?!!?!?) Åh, men det ska jag väl få gjort på ett eller annat sett. Nu ska jag ta och äta lite sen bär det av till Falmark med fjärilar i magen! Ha en bra vecka (om jag inte skriver) PEACE&LOVE!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: