Linnéa Johansson♥

when Iam back home, i'd rather be with you.

Kategori: Allmänt

Tillbaka med båda fötterna på svensk mark, känns det bra? Nja jag hade helst stannat kvar.

Hemma från Naxos nu, buhu. Jag vill tillbaka till värmen ( fast den har förflyttat sig ända hit ) stränderna, maten,umgänget,havet..Allt! Har väl lagt på mig 100kg så jag känner mig som ett sumo :D:D
 Känns så tråkigt att Elin,Elias och Marcus får njuta i en vecka till...
Kan väl berätta lite om våran galna midsommar som kasnke inte blev som vi alla hade tänkt men det blev en midsommar att minnas iallafall.
 Vi skulle bli bjudna av familjen Ånges hotellvärd Johanna på mat och allt annat gott. Vi tog bussen dit och möttes av receptionen fylld av god grekisk mat och det var ganska trångt redan då men vi skulle ju rymmas för vi vart ju bara 9 sammanlagt, våra två familjer alltså. En liten pojke som heter Anton på 6,5 år sprang runt och nöp Elin och mig i rumpan haha, han är en goding. 
 Plötsligt dök det upp två till familjer med massa mat och gott. Värnemo familjen bestod av två föräldrar och tre ungar. Landskrona familjen bestod av två föräldrar och deras super ungar Amanda, Lovisa och så förståss lille Anton. Det blev väldigt trångt och svårt men gu så trevligt det var. 
 Anton ville ha ut alla på gatan och tog ut Sverige flaggan och en parasoll hållare så det såg ut som en "enkel midsommar stång" vi dansade och sjöng runt den och fler och fler svenska kom från alla håll och dansade med oss. Vi vart väl ett 30-40 tal tillslut och grekerna höll på att vrida sig i skratt, de tänkte väl "dumma svenskar" haha, men himmel så roligt det var. Sen fortsatte kvällen med trevligheter, jag och syrran hängde med Amanda, världens trevligaste Landskrona bo! Jag saknar henne redan...men vi ses om några veckor.

Annars så var semestern underbar, kryllade av söta killar överallt...Och allt är så bra, jag bara älskar Naxos.10gången gillt, aldrig.
 Nu sitter man här hemma, samma gamla stol, samma dator, samma av allt. Aja, jag har saknat alla underbara människor i lilla Skellefteå.

När vi satt på stranden jag och amanda sista kvällen satt några typ 20-25 åriga norrmän och festade en bit bort, de brukade ligga och sola brevid oss på dagarna och hade sett att vi satt där så en sliskig kille kom fram och frågade :
- Är ni från norge?
- Nej, Sverige.
- Jaha...de där borta sa ni var norskor.
- Jaha..?
- Vad ska ni göra ikväll då ?
- Gå till baren som ligger bortom restaurangen där.
- Jaha, hur gamla är ni då?
- 15. (14 är båda egentligen..augustibarn)
- Åh..ni ser äldre ut ( så gick han sur som ett bi )

haha där fick han...
Nu orkar jag inte skriva något mera, har inte sovit ordentligt sedan i fredags...längtar efter min underbara älskade sköna sänggggggggggggggggggggg!



Julia Larsson & Mathilda Lönnefjord i alla ära, jag älskar er!
Lägger in mera bilder imorgon för nu ropar verkligheten. Ha en trevlig natt, godnatt allesammans=)

Vila i frid Michael Jackson.
Vila i frid Molly Johansson.♥
     / linnéa

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: