Linnéa Johansson♥

AND THEN THAT HAPPEND

Kategori: Allmänt

Härlig bild från Barbados då vi var ute på en Katamaran och simmade med sköldpaddor.


Bara jobbar och äter onyttigt typ hela tiden. Vad hände med mig? "Fitness-Linnéa" var tog du vägen? Blir lite ledsen när jag tänker på det men på måndag (som alla andra måndagar...) så börjar jag om igen. Men annars så var jag ledig iförrgår, storstädade badrummet med mamma, pussade på min man och åt god middag hos honom. Var också utelåst igår och satt ute i kylan i över en halv timme, vilket var så där....JÄTTEkallt! Blev en myskväll framför IDOL och Lisa vann, vilket jag tyckte var superbra! Jobbade 13.00-21.15 igår och det går magsjuka än på jobbet, ta i trä säger jag bara...! Idag jobbar jag ett likadant pass och mormor fyller år så jag tänkte hinna förbi henne en stund.♥ 

Igår innan så svängde vi förbi stan för att jag tänkte köpa en marmorbricka med kant (vet inte vad jag ska kalla den???) som jag länge tittat på inne på Ingmar...
1. Men så tänkte jag önska mig den av farmor och farfar i julklapp och då fanns det cirka 12 stycken kvar i butiken men sedan så...
2. Ångrade jag mig och tänkte köpa den själv då jag insåg att det endast fanns fem stycken kvar och råkade nämna det för mamma...
3. Sedan så tänkte jag när det bara fanns två ynka kvar att "nej nu slår jag till och köper den själv innan alla fina tagit slut och det bara finns kantstötta kvar"...
4. Men så idag, fanns dessa två kvar och jag var inte supernöjd med den ena då den inte var lika fin som de andra jag tittat på men så köpte Kim den åt mig i julklapp.
5. Men så ringer mamma och säger att hon också köpt en och att det var ett tag sedan så att den är finare och att jag får ta och välja vilken jag tycker är finast i julklapp så nu har jag valt, det blir mamma och pappas marmorbricka. Tänk hur det kan bli... Längtar redan till julafton!♥
Kommentera inlägget här: