Linnéa Johansson♥

TAKE OFF

Kategori: Allmänt

...och så var helgen snart över, åter igen. Trots att veckorna springer förbi i ett rätt bra tempo så verkar helgerna vara ena hurtbullar som bara springer iväg som typ sprinters, på 100 meter, som Usain Bolt... Mina helger är som Usain Bolt? Mmm...

Jag hade planer för denna helg men jag fick jobba istället. Men att tjäna pengar är ju inte heller fel, två jättefina tröjor från Odd Molly fick följa med mig hem och en ögonskugga från MUS, så det gör ont i hjärtat när jag tänker tillbaka och undrar: varför? Behöver jag den här? Jaaaa.... det gör jag väl? Jag har ju bara en hel garderob som är proppad med kläder som jag inte använder... I landsproblem. Skam.

Ikväll njuter jag och har ont i kroppen. Puss på er.

Ps. Jag hade självmordstankar imorse när jag steg upp (04.50) för att det regnade så in i bomben mycket! Tur att man har körkort och bil♥♥♥



             Hej från mig och min lillasyster som är så jäkla snygg och jag älskar henne så jäkla mycket!!!!!!!!♥♥♥♥♥
Kommentera inlägget här: