Linnéa Johansson♥

TIZZZZZDAG

Kategori: Allmänt



(Fast tvärtom)

Sovmorgon till 12.40, men jag kommer till skolan en timme tidigare. Varför? Jo, för att min klocka gick en timme fel. Sucks to be me right now. Speciellt när treorna smyger omkring på skolan med vattenballonger! Jag gömmer mig i biblioteket tills vidare…. där det är säkert, än så länge!

/Detta skrev jag idag innan den stora skräcken hade börjat. Hehe. Förutom skakiga ben och hjärtklappningar så gick vår enda lektion bra och jag tog mig till slut ut ur skolan - levande! (snarare torr*). Det roliga var att ettorna var rädda för oss med, trots att vi var lika rädda som dem, för treorna. Haha!

Annars har jag strosat runt på stan, avstått från att köpa ett par perfekta jeansshorts och övningskört i massor. Nu ska jag käka lite middag för att sedan bege mig mot körskolan för att ännu en gång ha en teorilektion...zZzz. Tjingeling på er!

Kommentera inlägget här: