Linnéa Johansson♥

INTERIOR DREAMS RIGHT NOW

Kategori: Inredning


Den omtalade stolen, Louis Ghost av Kartell som kostar 2790:-
Hoppas att jag inte hinner göra klart det mesta i mitt rum, vill visa hur det ser ut för er typ nu men det är inte riktigt färdigt än. Jag är iallafall supernöjd, men jag skulle vilja ha en stol till mitt sminkbord, en Louis Ghost eller en Victoria Ghost...men de är så dyra så kanske en Elisabeth stol från ILVA får äran. Men det är väldigt dyrt att lägga ut så mycket på en stol, så jag vet inte om jag ska vara snål eller ej, men det hade varit så himla snyggt, men en fårskinnspläd på så att man håller sig varm nu i vinter.


Elisabeth Chair som kostar 1499:-
Sedam så finns det såklart andra modeller som denna:
 

Labradoren från Sweef.se som kostar 750:-
Men om jag fick välja så skulle jag ta Louis, eller Elisabeth. Mest troligt Elisabeth om man frågar min plånbok men det är fortfarande väldigt dyrt för en stol men vill man ha det fint så får man jobba lite mer... Det kanske får bli mitt nya motto!
Kommentera inlägget här: