Linnéa Johansson♥

G som i GREAT DAY

Kategori: Allmänt



/Igår var en bra dag. En väldigt bra dag. Solade mycket i utlandsvärmen som vi har här (SNÄLLA, stanna hela sommaren, tack på förhand!) och kramade om farfar och mormor som var på besök på jobbet. Super mysigt. Blev några kubb matcher med ett gäng goa brudar och lite hockey tittande hos Julia och Jonte innan vi begav oss till mackarna för att köpa trisslotter och bli rik. Men fattig blev vi, inte rik tyvärr. Men nästa gång! 


 

Så idag, en mindre bra dag. Är slut i huvudet och kroppen, blir skönt med semester! Och idag har solen och värmen varit helt fantastisk, som utomlands. Solade på en balkong hela lunch rasten. Ljuva liv (tyckte jag inte på min lilla ego #selfie i hissen dock) Men efter det har dagen varit tung, kändes skönt att komma hem och sedan tröstshoppa lite med mamma på stan. Ikväll packar jag, städar och promenerar med hundar... innan jag ska gå och lägga mig igen. Börjar 08.00 imorgon så det känns ju lite lyxigt med sovmorgon. Ha en underbar fredagkväll nu! 
Kommentera inlägget här: