Linnéa Johansson♥

No time for this

Kategori: Allmänt

Standard i London, jag tar en selfie och är måttligt road av en keps affär, medan Kim är i himmelriket. Och tvärtom, jag på Victoria's secret och Kim...i ett hörn med alla mina påsar, som det ska vara alltså.

/Det är lite brist på tid att sitta vid datorn för tillfället. Jag har så mycket jag vill dela med mig av och så många bilder att visa er, men tiden räcker inte alltid till. Nog för att jag skulle kunna skaffa mig tid, om jag ville prioritera på så vis. Det kommer förr eller senare, förmodligen på fredag då jag tror att vädret kommer att vara regnigt (men jag hoppas på sol, som alltid) och jag är ledig, för första gången på fem dagar innan jag kör en jobbar helg och måndag innan jag är ledig igen, i två dagar. Men jag trivs så bra och det känns skönt att tjäna pengar när jag spenderat så mycket under det senaste halvåret, men de är väl spenderade kronor. Vartenda öre!

Men lite catch up av vad jag gjort den senaste veckan. Spenderade dagar i min morbrors stuga, ätit god mat och solat för mycket, badat i vattnet som varit häpnandsväckande varmt och njutit, på alla sätt och vis. Jobbat, jobbat och jobbat men på fredagent kidnappade jag min karl och bjöd honom på en nyttig (hör och häpna) kycklingsallad (den är nyttig ändå men...) en tzatsiki gjord på kvarg och keso men vaniljkvarg och bär till efterrätt och melon samt vindruvor. Vi satt i sanden på en filt i Boviken och det var så varmt och mysigt. Men i övrigt har jag inte gjort mycket annat än att promenera, (jag ska) gymma (satt igång mitt gymkort idag efter en månads frysning - lovely to be back!), solat, badat, njutit, ätit god mat, jobbat och haft det otroligt bra. 
 
Imorgon står jobb från 07-14 på schemat sedan ska jag gå broarna runt med Mimmi och efter det med saknade Emma och Ida. Sedan kanske en sväng på gymmet, om det finns tid, annars lägger jag nog in bilder på datorn... På fredag är jag ledig och då ska jag umgås med Tove, gå broarna runt och gymma, sedan blir det nog en trevlig middag på kvällen, men det återstår att se!

Nu blir det Sequence med familjen. Ha det bra så länge!

KOMMENTARER:

  • dina läsare m och p säger:
    2014-07-18 | 17:45:25

    hej uppdataera med tack

Kommentera inlägget här: