Linnéa Johansson♥

Senaste veckan

Kategori: Allmänt



Så igår fick vi tillbaka vårt internet som vi var utan i över en vecka, vilket var lite frustrerande men det känns skönt att det fungerar som det ska nu. Under tiden har jag hunnit vara med fina vänner, spenderat väldigt mycket tid på gymmet då jag varit mycket ledig (så skönt och behövligt). Ska bygga min drömkropp nu och jag är så taggad. Innan sommaren ska jag vara en helt ny person. Har också fått mina superfina kuddar som var en sen julklapp, Missoni kuddar och jag älskar dem.
Tack världens bästa pojkvän för dem! 



Jobbade natt och sov till 13.00 då min moster kom på besök. Har ätit nyttigt hela dagen och kört ett stenhårt konditionspass med mage och ryggslakt. Är så himla nöjd och min kropp är helt slut. Spenderade några timmar under täcket då jag frös (typ -17 ute) och tittade på två filmer. Allt är klart och betalt för värmen som jag räknar ner till, vad jag längtar! Imorgon kanske det blir jobb, annars blir det hur som helst gymmet och att umgås med Emma och Elina. Ha en bra kväll!
Kommentera inlägget här: