Linnéa Johansson♥

Dålig uppkoppling

Kategori:

Har mycket att skriva för jag har nästan aldrig tid. Just nu har vårt internet hemma lagt av, sägs vara någon kabel under marken som gått av och inte förrän på torsdag (!!!) blir det åtgärdat. Mitt Spotify bland annat har krånglat på min mobil så jag har varit ytterst frustrerad i några dagar men idag fungerar det, av någon utomjordisk anledning. Blir inte riktigt klok på någonting just nu. Sover för lite, jobbar för mycket. Det vanliga alltså men fick gå ut extra idag då jag egentligen började 13.00-18.00 (kort dag + sovmorgon = jag var uppe till 03.00) men så ringer mamma från jobbet efter 06.00 och säger att det är kris. Jobbade 07.00-16.00 istället med lite Celsius i kroppen gick det suveränt bra. Men nu är jag trött. Det är fest i källaren och hela huset vibrerar, jag ska upp om sex timmar men vad gör det när jag har en Celsius i ryggsäcken...

+ idag firar jag 1 år och 6 månader med min älskling♡ 



Kommentera inlägget här: