Linnéa Johansson♥

MY MICHAEL KORS

Kategori: Allmänt



Är helt förälskad i min fina väska från Michael Kors. Love it. Håller på att boka för en helg i Stockholm dit fina vänner nu flyttar så man måste ju passa på att lufta väskan då med och kortet förstås... som allt för ofta går varmt... #shopaholic.



Har möjligtvis en liten semester inplanerad så jag måste ta tag i formerna på gymmet så imorgon börjar jag om igen, nu ska jag bli starkare och fastare än någonsin. Boom. Kämpa, kämpa för bikini formen

/Har jobbat 08-13 idag och sedan gjort lite ärender, hann inte med gymmet så jag får ta igen det imorgon och en lång promenad med Mari innan jag får träffa min prins igen. Imorgon på börjar jag min första lediga helg på över 12 veckor. Det ni. Tror jag är arbetsnarkoman? You think? Men, jag har nya planer och möjligheter framför mig som jag hoppas går vägen. Hoppas ni får en mysig lill-lördag! Jobb imorgon innan > ledighet! 
Kommentera inlägget här: