Linnéa Johansson♥

DAILY LIFESAVER - Concealer

Kategori: MAKE UP

 


Här har ni min dagliga livräddare, eller ja, trötthets-räddare-i-nöd-och-lust. Jag fick tipset av min lillasyster och nu är jag fast. Den är magiskt, håller hela dagen och mörka ringar och trötthetstecken mm. är som bortblåsta, eller bort målade... Den räcker hur länge som helst, man behöver bara en pytteliten klick och sedan ser man ut som om man har fått sin skönhetssömn på minst åtta timmar och allt annat positivt vi vill åt för att inte skenet ska bedra oss. Om ni inte har testat denna så rekommenderar jag er att göra det, ni kommer inte att ångra er! Jag har färgen NC20 och den kostar 180 kronor på KICKS. Kommer definitivt att köpe en mörkare när jag blir brunare men just nu är jag vit som ett lakan och den här passar mig bäst då! Kram på er!
Kommentera inlägget här: