Linnéa Johansson♥

VALBORGSMÄSSOAFTON

Kategori: Allmänt


 (Sannas bilder)

Valborgs igår. En stressig ledig dag som började med en promenad, fel på bilen, som sedan efter att jag kört till verkstan började fungera igen så en massa bilkörande i onödan. Gjorde lite ärender, fixade min klocka, bytte abonnemang och sånt tråkigt. Köpte dock en jättefin kristallkrona (plast) från Åhléns som jag och Kim försökte sätta upp i timmar. Problemet var att mitt fäste i taket inte stämmer med det på lampan så nu har jag ingen alls. Måste försöka fixa det där på något sätt och vis... Sedan handlade vi och bakade, städade och fixade, donade och dukade. 

(Och jag fick besök av saknade Tove en stund, så trevligt!!)



Det var en parmiddag, med Sanna och Ida, våra två snygga singlar. En riktigt trevlig en dessutom. God mat i mängder (har nog aldrig varit så mätt på länge) och goda drinkar, trevlig sällskap och kärlek i luften, haha. Nej, så poetisk jag ska inte vara. Vi lekte lekar, spelade spel, åt, drack och diskuterade. Vilken härlig valborgs!

Inatt efter att vi städat halva nedervåningen kliniskt ren så skallade vi kudden, sov till efter tolv och var bara en gnutta bakis men det botade vi med ett skrovmål på Big Smajl tillsammans med lillasyster. Nu ska jag bara njuta lite av kvällen och ta det riktigt lugnt för imorgon väntar jobb hela dagen. Ha en mysig kväll!
Kommentera inlägget här: