Linnéa Johansson♥

Stay positive

Kategori: Allmänt

Villa Cashmere, Barbados.


/Idag ska jag nog bege mig ut i det verkliga livet. Måste göra några små ärender på stan så att se lite folk kan vara trevligt. Måste dock få i mig lite frukost, kolla någon film och sådana saker innan jag tar tag i mig och beger mig. Eller så skjuter jag upp det till imorgon, har ju inte direkt mycket på schema under dagarna.......så det kan ju vara kul att se fram emot något. Nej, nu ska jag försöka vara positiv. Se min lista här nedan så positiv jag är idag...! 


Några bra saker just nu: 

♥ Gatorna är äntligen sopade! Gruset är borta så nu kan man åka inlines! Meeen, det blir inte förrän i juni för mig...Och min bästa inlines polare Tove kommer hem till sommaren så då blir det en massa inlines åkande! 

♥ Jag har namnsdag idag, inte för att det är någonting som vi firar så där jätte seriöst i vår familj, man säger grattis och så var det med det. Ibland kan man ha tur att få något roligt, som idag. Pappa kommer in och väcker mig för att säga grattis på namnsdagen och frågar om jag vill ha lite skvaller tidningar och annat kul när jag ändå är isolerad i min borg aka. mitt rum/hus. Sötaste pappa.

♥ Vi har snart fixat allting för Paris. Igår gjorde jag en typ sju sidor lång Paris guide åt oss, så att vi kan hålla koll på allting. Är superduper taggad! 

♥ Färgade mitt hår igår, och blev ganska så super blond men nu får det vara så innan Paris, kanske färgar det lite mörkare innan Grekland så att jag inte blir kritvit. Men till det stora hela, jag blev nöjd. Kanske liiiite för ljust men ändå helt okej, brukar ju oftast bli orange hårig när jag färgar mina guldiga nyanser men det brukar ju släppa efter några tvättar men man känner sig inte vackrast i världen när håret är halv orange/gult typ. Iallafall inte jag! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: