Linnéa Johansson♥

STARVING MODE

Kategori: Allmänt

Härligaste synen på livet på Daddy's på Barbados.

/Dålig uppdatering beror på att jag mesta dels legat under täcket i min säng,
eller i soffan och sovit. Jag kan lugnt säga att dagarna sedan operationen har varit bland dem jobbigaste i mitt liv, för jag har haft så ont och inte kunnat äta så mycket. Svälter bokstavligen. Är konstant hungrig och drömmer om mat i olika former, samt vad jag ska äta när jag läkt - typ hela alfabetet i recept! Det har gått så långt att jag sög/slickade på chips för att de smakade SÅ GOTT, aldrig någonsin har chips smakat och LUKTAT så gott som i helgen. Dog inuti. Äter piggelin nu i mängder, de är inte speciellt nyttiga men jag är inte så speciellt nyttig jag heller. Det lilla jag får i mig dränker jag i något, grädde, socker, smör etc. Igår åt jag makaroner med smör och socker - sååå gott - men det var snarare SMÖR med makaroner och socker. Dock mådde jag lite bättre idag, det går åt rätt håll - finally - så jag åt TVÅ påsar nudlar med biffsmak (himmelriket) och min röst börjar komma tillbaka. Är rastlös av att vara hemma, vill jobba och tjäna pengar eller gymma men jag ligger bara här och svälter bort. I-landsproblem, skäms på mig! Nu ska jag ta mina alvedon och slå åt ögonen, sweet dreams!

KOMMENTARER:

  • Mimmie säger:
    2014-05-12 | 10:41:59

    Usch, vad jobbigt det låter! Hoppas det blir bättre snart!

    Och angående det där med jobb så ligger det inte ute något, typ alla vikarier ligger i sängen och ser serier dom här dagarna så du kan va lugn ;)

    Svar: Tusen tack!!! :)
    Haha låter som om alla vikarier opererat halsmandlarna då, haha! Jävla timvikarie system, hatar det! ;)
    Linnéa Johansson

Kommentera inlägget här: