Linnéa Johansson♥

This weekend

Kategori: Allmänt





/I fredags jobbade jag två och en halv timme, även om jag är sjukskriven för det var över lunchen så det var härliga att lufta sig lite grann. Efter det åkte vi hem till Kims familj för att fira att Kenneth, Kims pappa, fyllde stort. En stor buffé av god mat som jag bara fick titta på och istället äta Bullens varmkorv med potatis och mozarella, vilket succé för hungriga mig. Men tårtorna kunde jag äta av, har nog förätit mig på Prinsesstårta, men de är så goda. Vi fick med oss en hem också för att dem köpt en för mycket. Vi tog med oss Tobbe och körde en sväng till stan, såg film och bara hade det bra. Det var iallafall en väldigt bra fredagkväll. 




Spenderade lördagen med att rå om min kärlek som idag åkte till Grekland för en vecka i värmen, kommer sakna honom och jag hoppas att vi hinner träffa varandra på söndag (hans födelsedag dessutom) då vi åker ner till Stockholm för att sedan åka vidare mot Paris! Vi stor städade och rensade Kims rum, så välbehövlig och kul. Tycker alltid om slut resultatet. 

Idag har jag spenderat större delen av dagen i solstolen och dessutom har jag ätit ätit en lunch jag drömt om under mina 10 dagars svält. Så gotttttt. Min alldeles egna Sourcream and onion krydda som jag beställt. LOVE IT. 

Men nu ska jag äta bege mig till Coop, sedan äta en god middag och gå en promenad i det underbara vädret. Känner mig överlycklig över att vara "mig själv" igen efter en veckas lidande. Halsen är fortfarande inte helt läkt, men det går att härda. Man uppskattar så mycket mer nu. Puss på er, ha en trevlig söndag!
Kommentera inlägget här: