Linnéa Johansson♥

Day 7

Kategori: Allmänt

Oh, happy days.

/Idag är det sju dagar sedan jag opererades.
Sju dagar av rent helvete kan man säga men jag ska inte vara grinig nu. Vaknade av mitt alarm klockan 07.00 då det är dags för alvedon och burfen men aldrig en morgon har jag haft sådan strålande smärta mot öronen. Kan inte riktigt förklara hur det kändes men ont så in i helvetet gjorde det. Men efter mina tabletter somnade jag om för det är enklast att sova bort så mycket av dagarna som möjligt så går tiden fortare. Dock så håller jag på att svälta ihjäl, kanske blir det ett nudelpaket så här till lunch? Eller vad kan jag annars trycka i mig? Mina vita beläggningar/skorpor som sitter i halsen och luktar MÖGEL, nej, ännu värre... vet inte vad jag ska jämföra dem med... Men det luktar inte gott, iallafall håller på att lossna, så jag vågar inte äta något som kan förstöra min läknings process. En vecka har snart gått och jag ser inte fram emot ännu en till. / Emo_girl_94_fml

KOMMENTARER:

  • isa säger:
    2014-05-12 | 19:34:18
    Bloggadress: http://isabyl.blogg.se

    åh, krya :/

    Svar: Tack ska du ha! :)
    Linnéa Johansson

Kommentera inlägget här: