Linnéa Johansson♥

DEN UTSIKTEN

Kategori: Allmänt


Spenderade en välbehövlig semester vecka på Gran Canaria och laddade upp batterierna, bättrade på min kritvita vinterhy till en brunare variant som jag önskar att jag var året om och åt god mat, badade och njöt fullt ut. Shoppade lite parfymer, en klänning, en tröja och en fin nyckelring samt ett fodral till min e-bok läsare. Är väldigt nöjd med allting. Så i lördags landade vi och tre timmar senare var jag på jobbet, från 12.00-21.15 sedan fick jag träffa min älskling, sova några få timmar innan jobb 06.00-14.00 stod på schemat och efter det åkte jag hem, sovde några timmar och åkte tillbaka för natt jobb. Går magsjuka på jobbet så det är inte det roligaste men så är fallet. Har sovit nu hela dagen och ska strax tillbaka för natt jobb igen. Imorgon är jag iallafall ledig, ska fixa de sista julklapparna och spela bingolotto på uppersittarkvällen. Ska bli så himla mysigt!!
Kommentera inlägget här: