Linnéa Johansson♥

SPRING TIME

Kategori: Allmänt

Pebble's Beach. Här vill jag vara just nu.

/Älskade vår. Idag åt jag bananplättar med honungsmelon, jordgubbar och vaniljkvarg till frukost. Så välförtjänat efter helgen! La mig sedan i solstolen för att sova i någon timme medan Kim var på gymmet. Det blev sedan en promenad runt broarna innan vi skiljdes åt. Middag hos mormor med släkten och lite hockey tittande som den Skelleftebo man är, guld igen så man kan fortsätta vara stolt! Men nu är jag färdig med en fotobok om Barbados som jag beställt, kommer att skriva om Barbados inom kort på bloggen men jag orkar inte just nu. Mitt kvällsjobb blev inställt ikväll för det blev dubbelbokning, men det var skönt att vara ledig. Imorgon väntar broarna runt med Mari klockan 09.00, hurtigt värre!
Kommentera inlägget här: