Linnéa Johansson♥

Solnedgång i pastell.

Kategori: Allmänt

Dover Beach sunset. (Ta mig tillbaka, man bor på fel plats. Fel land. Åh, Barbados.)

/Igår fick jag ett sort påskägg av mina fina föräldrar med en massa godis och viktigast av allt - en bingolott i! Bingolottsfamiljen. Det blev en myskväll och sent innan jag kom i säng. Mamma ringde in mig för jobb vid halv sju så det var bara att bege sig, även om ögonlocken fortfarande var stängda så lockar det ju när det är storhelg = klirr i kassan $$$. Efter att jag slutat 14.00 så intog vi solstolen, så underbart att mina älskade saknade fantastiska (the list goes on and on) vår, äntligen är här! Vi åt en mysig picknick på altanen med mat från Sibylla, inte fel det heller! De senaste dagarna (läs: veckan) har jag ätit så mycket godis...men det är ju påsk, och jag jobbar så himla mycket att jag förtjänar lite godis...men det ska jag sluta med på måndag, eller tisdag...eller till veckan. Ikväll ligger jag utmattad i soffan och lägger mig i tid, för nu imorgon och på söndag jobbar jag 26 timmar på två ynka dagar. Två stycken 13 timmars pass väntar, 08.00-21.00, men storhelg och dollartecken framför ögonen ska jag och mina Celsius kämpa oss igenom detta. Oj, vad bra det kommer att gå! Nu får ni ha en trevlig helg allesammans!
Kommentera inlägget här: