Linnéa Johansson♥

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt


/Förra veckan på torsdagen spenderade jag en mysig kväll med mina saknade tjejer. God mat stod på menyn, i mängder. Jag var mätt i flera dagar efteråt! Så otroligt mysigt att få umgås och prata så att man blev alldeles slut i munnen. 




/Har varit sjuk och jobbat mycket förra veckan och i helgen men idag fick jag vara ledig, så skönt. Har nya fina missoni inspirerade byxor som jag är lite förälskad i. De är så otroligt sköna men alldeles för långa så det blir att ta och damma av symaskins kunskaperna snart... Mina converse är också nya. Än så länge vita, haha!




/Mina älskade Tory Burch skor som jag drömt om så länge som äntligen blev mina men då i fel storlek så nu är dem till salu. Suck. 

/Idag på min lediga dag har jag gått en liten promenad med Sally, storstädat mitt rum så att det är kliniskt rent och gjort några ärender. Nu ska jag bara mysa och se en film, imorgon väntar jobb mellan 09.00-12.30 sedan får vi se vad som händer. Puss!

KOMMENTARER:

  • anna säger:
    2014-04-13 | 09:40:11
    Bloggadress: http://annastrmberg.blogg.se

    SV: Ja vi fick tag i flygbolaget så dom ändrade, FOR FREE!!! Vilken lättnad!!!

Kommentera inlägget här: