Linnéa Johansson♥

FREDAG/LÖRDAG/SÖNDAG

Kategori: Allmänt



Fredag: Slutade 18.00 efter ett väldigt långt pass från 08.00 på morgonen, men jag hade en timmes lunch som jag cyklade hem i raket fart på och svidade om till bikini, älskade sommarväder! Vi åt tårta på jobbet, kan inte annat än älska mitt jobb! När jag slutade kom Kim på grillad middag och sedan drog vi iväg för att spela minigolf, jag förlorade förstås, men det var kul ändå! Drog förbi klass återträffen en snabbis och hälsade på gamla klasskompisar innan vi begav oss hem för att spela badminton och Chicago, som jag utklassade mina motståndare i...(mamma, pappa, Kim).

  

Lördag: Planen var att vi skulle till Piteå och bo på hotell men den här helgen var mindre passande jämfört med nästa så vi bytte. Spenderade dagen i solstolen och i Falkträsket, började morgonen med att gå broarna runt i stekande hetta - red face och dränkt i svett. Men jag börjar känna mig ganska frisk och träningen börjar sakta men säkert komma igång igen = överlycklig tjej! Vi åt en supergod middag hemma hos Kim sedan drog vi ner till stan igen, för hemma hos oss var det fest. Medelåldersfest, vi utmanade "lätt" (mycket) berusade föräldrar i badminton och vann varenda gång, och kubb-tävlingar i mängder. En rolig kväll!

Söndag:
Bakade scones till frukost och var på loppis, fyndade en vas - som Kim köpte åt mig för 5 kr = gentlemannen. Solade och badade i Falkträsket och på gården, åt pizza och glass, pussade på min pojkvän och njöt av vädret, rena rama utlandsvärmen. Nu tackar jag för mig, skallar kudden efter en helt fantastisk ledig helg! Imorgon väntas jobb från 07.00-16.15 så det är bara att ställa väckarklockan...! xx
Kommentera inlägget här: