Linnéa Johansson♥

FELIZ NAVIDAD!

Kategori: Allmänt

 

/Dålig uppdatering här men jag hinner inte med att göra det när jag har hundra andra viktigare saker att göra. Så de senaste dagarna har jag haft fullt upp, jobbat en massa, pysslat med fotoalbum, varit förkyld (standard), hämtat ut massa piller som ska göra mig frisk, packat, inhandlat nödvändiga saker, betalat en miljon i räkningar (känns det som), sovit alldeles för lite, pussat på min pojkvän, pillat på mina julklappar, fyndat två par skitsnygga nya Nike skor från Intersportsrea för bara femhundralappen, fixat och donat med Gud vet allt, och nu äntligen tar jag semester. En välbehövlig sådan dessutom, med sol, bad och värme. Och god mat, trevligt sällskap, shopping och lite träning. Det kan inte vara mycket bättre än så faktiskt! Vi ses nästa år och jag hoppas att ni får en riktigt God jul och ett Gott nytt år!♥
Kommentera inlägget här: