Linnéa Johansson♥

Ser du stjärnan i det blå

Kategori: Allmänt


Foto: Jag. Helt oredigerade bilder.

Hemma från Hannas fantastiskt mysiga stuga på Bastuholmen. Jag har nog inte haft det så mysigt som igår på väldigt länge! En förrätt som var helt fantastisk (ska göra den ikväll). Tända ljus överallt och filtar. Dunkande musik och strömavbrott i någon timme. Haha, vi fick leka elektriker när säkringarna gick om och om igen. Svart precis som natten blev det då. Perfekt grillad fläskfilé och marängsviss på det. Hade jag hamnat på en öde ö hade jag förmödligen överlevt på allt jag åt igår! Gud så gott det var! Badtunna mitt i natten med marshaller och stjärnorna som åskådare. Några stjärnfall fick vi faktiskt se, helt magiskt! Tack Hanna för gårdagen och tjejer, love you all♥


/Har sett ett par avsnitt ur en serie och ska nu bege mig ut för lite frisk luft i det fina vädret! Hade!

KOMMENTARER:

  • tove säger:
    2011-09-26 | 04:20:51
    Bloggadress: http://toveastroms.blogg.se/

    Hej linnepinne!



    Hmm.... jag bor i en by med 1100 invanare, finns inget har haha!

    Men mall of america ligger en timme bort. Har en resa planerad dit, men inget datum ar spikat, mer an att det ar den har terminen tyvarr... isf haller jag utkik! Onskar jag kunde gora mer, for de var verkligen grym skillnad som du sa!

    Hoppas allt ar bra med dig. Kram!

  • Natalie. säger:
    2011-09-26 | 14:53:34
    Bloggadress: http://hakunamatata.blogg.se/

    Netaporter.com :)

Kommentera inlägget här: