Linnéa Johansson♥

Det brinner i knutarna

Kategori: Allmänt

Trött och sliten är vad jag är. Steg upp halv åtta i morse för att göra allting redo inför loppisen. Sommarvädret från veckan som varit är totalt bort blåst. Regn, mulet och svinkallt med stormbyar är vädret vi haft idag. Jag har fryst ihjäl. Hur som helst, vi fick in över 3000 svenska riksdaler! Jag blev 1100 kronor rikare och köpte mig ett par jättefina och otroligt sköna sandaler. Fick dessutom hem mina vita nya converse från Turkiet, äkta... kopior! ;)

Däckade på sängen medan jag packade. Helt otroligt vad skönt att sova, ska ta en rejäl sovmorgon imorgon... fast nej, jag måste springa ärender och fixa det sista innan vi åker. Hoppas att jag hinner träffa mina fina tjejer med!

Nu återgår jag till att ladda in ny musik att lyssna på när jag steker i solen!


Foto: Sanna. Jag och Noa, mitt ansikte var som vanligt inte så fotogeniskt...
Kommentera inlägget här: