Linnéa Johansson♥

It would be so nice

Kategori: Allmänt


weheartit

Min söndag har varit bra. Tog en lång prommis med Sally imorse i det fina vädret, tog tummen ur röven och sätta mer häftmassa runt mina foton på väggen. Det tog tid men var värt det nu efteråt. (De lossnade i kanterna och böjde sig när vi var utomlands). Fortsatte på spåret städning och tog tag i rummet, (som jag inte gjorde igår...) och bakade scones åt mina föräldrar. Diskade och sånt med, känner att det är dags att samla vuxenpoäng oftare.

Tillsist kikade jag och Mari på lagets sm-kval match som dem vann. Det tar dem till slutspel i Göteborg, grattis!
Men nu ska jag ta och pallra min förkylda kropp till soffan och se bingolotto, woho! Är så arg på datorn som vägrar ladda så jag kan se OTH avsnittet som jag missade. Snart åker datorn ut genom fönstret...

KOMMENTARER:

  • agnes säger:
    2011-01-30 | 21:43:44
    Bloggadress: http://insefakta.blogspot.com/

    linnéa, nu börjar vi båda bli så desperata så jag tror det är lika bra att vi tar och gifter oss med varandra!

  • Moa&Anna säger:
    2011-01-31 | 13:26:09
    Bloggadress: http://weheartjewelry.blogg.se/

    Hej, ursäkta att det tagit så lång tid men vi har nu fått in halsbandet "jessica". Är du fortfarande intresserad?:-)

Kommentera inlägget här: