Linnéa Johansson♥

Feliz Navidad fran varmen

Kategori: Allmänt

Har det helt fantastiskt underbart har borta. Ater alldeles for mycket god mat sa nar jag val kommer hem ska jag kasta bort vagen och kopa mig ett gymkort pa direkten. Annars ar det alltid stralande sol och super varmt, jag solar och badar hela dagarna.

Gjorde varldens tabbe nar jag gick nedfor backen som hotellet ligger pa, till stranden. Tog nagra ego pics medan sluttningen bara blev brantare och vips, en bild ur min kamera ar pa mig, glad i hagen och den andra ar nar jag faller framat och mina foraldrar forsoker ta tag i mig.... Sa, jag ramlar alltsa fram, mosar axeln, armen, ena fingret dar en ben kota ar pa vift, skrapar upp ena benet och allt detta for att radda min kamera som klarade sig oskadd! Hallelujah.

Annars sa pussar jag lite pa norrman, eller jag blev tvingad men det ar en annan historia, dregglar at snyggingar hela dagarna och funderar pa att plocka fram mina teater egenskaper: "hjalp-jag-drunknar!" eftersom jag traffat en sa jakla snygg lifeguard, badvakt som vi sager pa svenska. Gah, han ar snygg, sexig och snygg och jatte sexig och sa jag sexig och snygg?

Var i Puerto Mògan idag och gick pa marknaden, fyndade i massor men nu tar mina pengar snart slut sa FELIZ NAVIDAD pa er allesammans! :D
Kommentera inlägget här: