Linnéa Johansson♥

Every time you just look away

Kategori: Allmänt

Andra dagen på sommarlovet och bara en ynka dag kvar tills vi åker ner till Stockholm för fortsatt färd till Grekland. JAG LÄNGTAR! Och eftersom sommarlovs vädret bara består av regn just nu så längtar jag ännu mera.
Så idag har jag varit på stan med mamma och pappa, inhandlat viktiga saker till morgondagen och en till bikini. Så har jag såklart sett det omtalade bröllopet mellan Viktoria och Daniel! Grattis till er!! Nu ska jag fortsätta att ladda in skön musik på mp3 till Grekland. I paketet från estet fick vi en cd med alla bilder och filmer vi gjort tillsammans, jag hittade en drös bilder på min som inte var så fagra... Och några sånna här bilder som nedanför från när jag, Matilda och Emilia spelade in "What a feeling" i sjuan/åttan(?)
 
Och vad tänker/ser jag på...?

Kommentera inlägget här: