Linnéa Johansson♥

Ett hjärta kan gå itu men mitt kan gå i tusen bitar.

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det av till Umeå för att se syrran spela fotboll, det är hennes tur nu. Och jag får sitta i publiken och skrika tills rösten sviker! Jag ser fram emot det, big time! Mina kära lagkamrater fick höra min härliga röst efter att jag skrikit och varit sjuk, mycket vacker! Tror att alla instämmer (A)

Om någon timme väntar en fotbollsträning runt hörnet och efter det en snabb dusch sen ska jag iväg och hyra massa filmer med Maja för en riktig depp-kväll! Bjuder på denna fagra bild, "många timmars bilfärd" (men så äre ju när man bor i Norrland...)

 

Ps. Besöksrekord igår efter en tid med låg statistik, mycket roligt :)

KOMMENTARER:

  • Agnes säger:
    2010-07-28 | 17:32:32
    Bloggadress: http://agneshannamaja.blogg.se/

    Sv. PEDOFIL kan du vara själv! :*<3



    Ja, men söndag blir nog bra tror jag :] Har nog förhoppningsvis fått lön då så det blir bara bra!<3

  • paulina säger:
    2010-08-03 | 11:32:57
    Bloggadress: http://barapaulinaa.blogg.se/

    ja med den där finfina bilden kommer du då få besöksrekord

Kommentera inlägget här: