Linnéa Johansson♥

don't worry, be happy!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Några inlägg som kom idag skulle publiceras igår, men blogg.se var totalt nere för mig igår. Gick inte göra någonting! Men det gör väl ingenting att de kommer idag? Nej jag tänkte väl det.

Igår tillbringade jag lördagskvällen men mina fina vänner Maja,Matilda och Emma. Vi såg Robinson med familjen Johansson för den andra tv:n slutade fungera. Hans vann ju som sagt, det var så spännande! Stort grattis till dig Hans! Sen såg vi PS. I love you. Man kan se den hur många gånger som helst men den är lika fin. Det var en riktigt mysig kväll och onyttig. Men så ska det vara! Myste sedan med familjen och åt glass, såg Jägarna också.

Söndag idag. Jag läste ut boken Emanuel, grymt rolig bok. Jag skrattar så jag får ont i magen! Måste börja läsa andra imorgon. Såg View from the top med pappa, sen for vi till mormor. Nu ska jag ta och ringa mr X.



PS. Jag är så förfärligt less att bo i norrland just nu. Detta är den värsta vintern jag varit med om. Jag är så galet less all snö,blåst och allt annat. Huuua!

JAG PÅMINNER ALLA SHOPPING TOKIGA ATT PAPPA HAR REA IMORGON. UTFÖRSÄLJNINGEN ÄR NU UPPE I HALVA REA PRISET!!!! SKYNDA ER IN OCH HANDLA! NO ONE I SKELLEFTEÅ.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: