Linnéa Johansson♥

Lördagen den 27 februari.

Kategori: Allmänt



Hej på er,
nu ska jag skriva ett snabbt inlägg som får blir det enda på denna vecka. Tills tisdag alltså.
Idag ska vi till stan för en fika med tjejerna, alltså jag och Ellen, Margot och Carina, Jonna och Karolien och Mari och Lise. Jag tror att Ronja och Eline också ska komma. Det kommer bli riktigt trevligt. Efter vi har fikat ska vi till arenan för att se Skellefteå Aik mot Timrå med alla. Efter det ska vi 8 tjejer ovan, inte Ronja och Eline till Jonnas stuga och sova där samt göra pizza och en massa. Och på söndag blir det att åka skoter och lite annat kul, vi ska grilla korv och pinnbröd osv. Det kommer blir toppen,så nu kan je een goed weekend hebben!

KOMMENTARER:

  • qwentus- matilda säger:
    2010-02-27 | 12:30:39
    Bloggadress: http://qwentus.blogg.se/

    eller hur :)

    okej, ingenting ;d

  • rebecca säger:
    2010-02-27 | 19:54:16
    Bloggadress: http://rebeccaste.blogg.se/

    kolla in min blogg där jag skriver om min senaste resa till paris och visar all min shopping ;)



    hoppas du har en fin lördagskväll! :)

Kommentera inlägget här: