Linnéa Johansson♥

LUCIA

Kategori: Min vardag

Det är så himla kallt ute. Det är bara kalltkalltkallt och åter kallt. Och kolsvart. Oavsett om det är morgon eller kväll. Deprimerande. Luciatåget på skolan var fint. Jag är genom frusen och förskyld, måste plugga matte och äta glass i stora lass. Och kanske läsa en bok. Mina planer om att se SB 9:ornas luciatåg och musikal gick i botten. Drar täcket över huvudet och myser hela kvällen istället, looove it!


Foto: Jag

Min syster är rätt gullig. I igår kom hon med ett litet paket på morgonen med en skumtomte, rim och en mycket fin bild på mig.. Omtänksam brud detta, och just nu är hon bara så snuttipluttigullig. Jag gillar tillvaron mycket må jag säga! Vi fotade tomtebloss i massor igår, insåg också hur mycket jag älskar min digital kamera!

Kommentera inlägget här: