Linnéa Johansson♥

Feliz navidad y feliz año nuevo!

Kategori: Allmänt

I'm a very happyhappyhappy girl. Den här dagen har gått som på räls, jag är överlycklig!

·
Jag tror jag spikade mitt första matteprov! Det gick jätte bra (första gången det har hänt!!!!!) för jag spikade nog alla uppgifter inklusive MVG uppgifterna!
· Jag har lånat hem massa böcker att läsa i solen.
· Jag har handlat färdigt mina julklappar åt syrran.
· Jag har fått JULLOV!
· Jag fick 28 av 30 på min lpl-prov!
· Jag blev uttagen till Pinax fototävling med min sommar bild som jag tog förra sommaren. Av 38 "final" bilder är min en av dem!
· Jag har laddat klart alla låtar till mp3:n och mobilen!
· Jag har fått hem mitt smink från e.l.f som jag beställde för någon vecka sedan!

Jag är bara såååå glaaa' och en stor marabou väntar på mig i kylen som jag ska mumsa på medan(s, norrländska) jag packar färdigt! Feliz navidad y feliz año nuevo!


1. Jag och Mathilda/ 2. Tävlingsbilden/ 3. Jag och syrran i bussen, inte beredd/4. På hotellet/ 5. Horisont/ 6. Agia Anna
Kommentera inlägget här: