Linnéa Johansson♥

The past is just a lesson that we've learned

Kategori: Allmänt


frida gustavsson

Ett hål på tre timmar gjorde att vi drog till stan och käkade på Subway och Dallas, vi var sju som åt på Subway och Ida åt på Dallas så ni inte skenar iväg och tror att vi äter SÅ mycket. Tog bussen hem när det började regna (ovanligt) och hade en lång och trist datorkunskaps lektion, fast vi gjorde den rolig (hihi) men nu taggar vi fredag eller hur tjejer? ;) Har bara tränat efter skolan och ätit, det var allt. Nu ska jag se fångarna på fortet, xx.

Fyra saker som gör mig riktigt glad just nu:
1. Grymma brudar i klassen förgyller mina dagar!Spmj1♥
2. Min spotify har börjat fungera igen, wiiihooooo!
3. Min älskade cykel är tillbaka efter lagningen, bättre än någonsin!
4. Jag har tänkt så negativt på sistone så igår bestämde jag mig för att tänka på det positiva i allt, det blir så mycket roligare och lättare då!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: