Linnéa Johansson♥

Lunch i en busskur

Kategori: Allmänt


Brist på bilder.

Hur är läget? Bra med er hoppas jag. Jag är riktigt på "må-jätte-bra-humör" och det känns sååå bra!

Annars då? Jo idag var en riktigt härlig dag, undantaget var gympan då vi körde ett grymt styrketräningspass! Armarna skakade som asplöv efteråt, men det känns riktigt härligt nu. Jag har träningsvärk överallt och det är riktigt bra. Jag ska bli som hulken...? På lunchen drog jag och Carina till coop och köpte lunch som vi sedan åt i en busskur, hihi...det var en sådan mysig picknick! Och så kom Adam och var gullig med oss! Sedan slutade jag tidigt, klockan tre! Smile.

Igår gick det super bra att stå i kiosken, det var en aningens kallt (vaknade med ont i halsen) och jag var inte så bra klädd, skulle ha lyssnat på "mamma Carina" men jag är dock döv på det örat ;) Gårdagens roligaste var när Carina skulle dricka kaffe, herrejösses vad jag skrattade! Vilken min det var! Sunnanå 0-4 Göteborg.

Nu bär det av till fotbollsträningen!


UPDATE: BLIR GALEN PÅ INLÄGGEN!?!?!? ÅH

Kommentera inlägget här: