Linnéa Johansson♥

Kioskflickor med strålande humör

Kategori: Allmänt



Första lektionen på onsdagarna är hemkunskap. Mats lagade mat åt mig och som pricken över i:et bjöd han på en smoothie. Det var en härlig början på en härlig dag. Skoldagen har bjudit på många skratt, för att inte tala om våran kära praktikant Emil som skulle prata om demokrati och diktatur. När han skulle visa på powerpoint så var en karta ivägen så han skulle dra ner den "försiktigt" men den gick sönder och han fick tillslut ta bort hela världskartan. Haha, oj stackarn så vi skrattade... Dagens andra skratt attack bjöd Tobias på, vilken grabb! Jag har nog inte varit på sånt strålande humör som nu på länge, jag ser förbi mina onda ben och då är allting kalas bra!

Om en halv timma kommer Carina och sedan iväg till Norrvalla, jag och Carina ska stå i kiosken för min lilla systers lag var kort om folk - de ska vara bollflickor osv. Tjingeling!

PS. Åh så fult förra inlägget är, måste fixas imorgon...

Kommentera inlägget här: