Linnéa Johansson♥

Fredagsmys.

Kategori: Allmänt

Hej åter igen.

I förra inlägg fick jag skriva av mig, det känns skönt. Igår så var det sista dagen för Amanda här i Skellefteå, vi gick på stan,fikade på wayne's och bara myste. På kvällen åt vi tacos och bakade en kladdkaka som var super god!
 Imorse tog vi farväl av Amanda på flygplatsen, jag kommer sakna flickan otroligt mycket. Det var varit ett stört roligt lov!
Jag hoppas vi ses snart igen sötnos.

Just nu sitter jag och fäller tårar åt R.i.p filmer av ungdomar vars liv tagit slut. Det är så tragiskt och hemskt. Så svårt att förstå. Sånna här saker får en att tänka efter, hur kort livet är och hur värdefullt det egentligen är. De flesta är mellan 12-18 år, sånt får inte hända!

Nu ska jag ta mig en skön dusch,städa en hel del, och ikväll väntas bio med mamma och pappa!
Ha en skön fredagskväll, kram på er.

KOMMENTARER:

  • amanda anka, haha säger:
    2009-10-30 | 18:21:37
    Bloggadress: http://mandahill.blogg.se/

    Linnéa du är för underbar, jag sakanr dig npgot enormt. jag vill tbx. jag vill träffa dig. du skrev jättefint på min blogg innan och jag tycker du kan fara till "mitt älskade" skåne snaaaarrt!!!<3

Kommentera inlägget här: