Linnéa Johansson♥

DIALEKTER.

Kategori: Allmänt



Johan Renborg : - Hur fan pratar dom i pite!?!? HA HA HA HA HA jag skrattar så jag får ont i magen, gårdagensbästa helt klart! HA HA HA HA!

Hej!! Jag sitter här och försöker söka upp fakta om konstnären Carl Larsson. Vi har ett bild-projekt som ska lämnas in på måndag så jag tänkte ta tag i det nu. Det är ganska svårt att hitta den fakta som jag vill ha men jag ska fortsätta leta.
 Medans jag försöker fundera ut vad jag ska söka på så kan jag berätta om dagen på Sense. Vi börjar klockan tio, vilket är stor skillnad från Jula då vi började sju och var tvungen stiga upp kvart i sex. Vi slutar klockan fyra och eftersom vi inte behöver åka buss för det ligger så nära, eller Carre behöver, så är man hemma på 15min. Super härligt! Vi fick iallafall inte göra så super mycket, det är helt annorlunda än förra veckan men det duger gott och väl för mig! Vi fick fronta,märka parfymer och diverse saker. Stå i entrén till COOP & SENSE och dela ut gratisprover av märket TRESemmé, i drygt en och en halv timme.
 Jag och Carina cyklade och sjöng sen släppte jag av henne på busshåll platsen och cyklade hem sen förhörde jag syrran på hennes spanska läxa,hon är faktist duktig men lägger på en del bokstäver hit och dit, men vem gjorde inte det? Sedan dess har jag suttit med detta bild-projekt. Usch, men det måste göras.
Ikväll ska jag iallafall träna, längtar som tusan -var ett tag sedan nu. XX.

KOMMENTARER:

  • emma säger:
    2009-12-03 | 09:27:24
    Bloggadress: http://emmaas.devote.se

    sv; hehe jodå visst, vi kanske kan lägga till varandra på bloglovin då?:)



    Allt är bra här, sj?

Kommentera inlägget här: