Linnéa Johansson♥

grattis på morsdag mammaaa=)

Kategori: Allmänt

Goddag, imorse fick jag kravla mig ur sängen i hopp om att detta oljud till traktorer och maskiner skulle sluta.
Suget efter en lugn och skönt natt var ju ingenting man fick uppleva precis.
De hämtade våra träd som hade rasat på gården imorse, och några hos farmor. Våra grannar drenerar, men denna ljuvliga underbara varma luften är jag förälskad i, kan det inte vara så hära hela sommaren? Snälla.
Förutom blåsten, men det är varma vindar så man överlever!

Jag har stekt hela dagen och nu känner jag mig hyffsat bränd, igår var det ju också underbart väder.
Jag måste väl säga att jag och Mathilda borde bli bagare..inte för att skryta då :$ nejmen tårtan blev faktist jätte god. Trore eller ej!
I natt vid halv 1-1 var vi ute och letade min pappa som inte alls var på lyset..på en cykel med sally i handen, han cyklade omkull och bröt glasögonen..vi letade över hela Sunnanå men hittade honom inte, sen somnade han i soffan och jag låste dörren, gick och la mig men vid 2 plingade det på dörren och där stod mamma. Haha, lönnefjord och johansson!

galet, men nu ska jag försöka ladda in låtar på ipoden och börja fundera på om jag ska färga håret eller ej...aja, skriver mera sen. Ska nog och fika hos mormor eller farmor, vi får se. Pussss
 honey<3<3<<33

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: