Linnéa Johansson♥

slänger in några bilder från idag och igår i sista minuten, goodbye my lovers..I know you won't miss me=)

Kategori: Allmänt

Nu äre bara en stund kvar innan vi sticker, blir bilfärd hela natten till sthlm och sedan vidare därifrån,
fick betygen idag. Vg i alla ämnen utom gympa där jag hade Mvg. Wiiiiiho, jag lever på glädjerus!
Hoppas alla får det kanon och sköt om er, grattis till alla som gått ut 9an..osv! och alla andra förståss. Sommarlov♥
puss på allihopa.
 
Jag saknar er redan !! ( och många många fler) ♥


ha det bra allihopa! :)

KOMMENTARER:

  • OSCAAAR, säger:
    2009-06-11 | 16:20:21
    Bloggadress: http://oscaaarp.blogg.se/

    VGbarn;o

  • lönnefjolla säger:
    2009-06-21 | 23:58:10

    kom hem pissnisse :(

    jag är typ emoooooo KOM HEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM !



    och nu får jag köra moppe lagligt :] hewhehehhe

Kommentera inlägget här: