Linnéa Johansson♥

Nu har pappa laddat bössan för att mota bort en drös..TORSDAG IN 2DAYS!

Kategori: Allmänt

Yassas!
Tisdagen har handlat till 99% om jobb. 11.00-18.00 lite tråkigt men kul ! Klirr i kassan.
Nu har jag fått mat i magen och ska dra mig åt Lönnefjords del av Sunnanå. Super!

Igår hade jag och Sandra tjejsnack i någon timma på Sunnanå skolan, pratade om dittochdatt.
Senare på kvällen med glass i magen och fina bilder framför ögonen på oss ramlade vi nästan av stolen av...vad ska man kalla det då...en to good looking mage....suck. Räddade dagen, och alla andra dagar så länge minnet är klart!

Kan bjuda på en finfin låt och en finfin bild från igår "den bjuder vi på" :
 



Vet vad ni alla tänker..."vilka godingar" ???

Nu ska jag hoppa på min cykel och trampa till Mathildaaaa, sköt om er! puss

KOMMENTARER:

  • ANONYMA adam säger:
    2009-07-28 | 22:46:54

    äre jah som ee drösen?? :]

Kommentera inlägget här: