Linnéa Johansson♥

Happy new year!

Kategori: Allmänt

Tjena mittbena, det är något jag kör på idag. Mittbena. Jag har nog aldrig haft det i hela mitt liv, haha jo nog när jag var liten men det fungerar inte att ha mittbena för mig men idag är ju sista dagen på år 2009 så jag tyckte det vore bra med något nytt. På tal om nytt år, vad fort detta år har gått! Det är inte klokt. Tiden bara rusar iväg. Men nog har man hunnit med mycket, det har varit ett fullspäckat år. 
 Jag kom nyss hem från farmor och farfar, vi hade handlat och köpt raketer och det bjöds på fika. Mysigt! Jag ska snart gå och göra mig iordning, det blir en lugn kväll hemma med mamma och pappa. Men smällas raketer ska det göra och all de smällare vi köpt. Men kom ihåg att vara försiktiga! Då ses och hörs vi i 2010. GOTT NYTT ÅR!!

KOMMENTARER:

  • Signe säger:
    2010-01-01 | 15:52:37
    Bloggadress: http://signebrannstrom.blogg.se/

    Sv: men jag har inte skitit i det har inte haft möjlighet tyvär :( men jag tror det kommer komma mer folk om vi får mer tider för då är det nog lättare för dom som spelar innebandy också :) <3

Kommentera inlägget här: