Linnéa Johansson♥

TVÅTUSENNIO

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det är klart,annars skulle alla år se precis likadana ut. T.ex : Gothia
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte ens vad jag lovade förra året men i år ska det bli ändring på det, jag ska sätta upp nyårslöften,ja!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, vilken fråga. Nej det tror jag väl inte.
4. Dog någon som stod dig nära?
Delvis, men svar ja. Våran katt Simba dog.
5. Vilka länder besökte du?
Hm, Grekland och Österrike. Inget mer tror jag väl.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, men det ska väl gå ändra på.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
12 juli och många andra.
8. Vad var din största framgång 2009?
Oj, svårt. Jag vet väl inte riktigt.
9. Största misstaget?
Det finns stora och små misstag som alla gör. Jag är bara mänsklig.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ryggen är ju alltid fel i och knäet men annars lite sjuka hit och dit. Men inte ofta.
11. Bästa köpet?
Jag har gjort många bra köp.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och annat skrot, nämen på mycket fast jag är ganska snål.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är ju klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det är ju så sjukt många...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag. Men 50/50 i vissa lägen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Det finns mycket, jag skulle kunna räkna upp massor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet faktiskt inte.
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen och släkten.
19. Blev du kär i år?
Ja faktiskt.
20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år?
Alla Twilight böcker och massa Meg Cabot böcker samt många andra.
22. Största musikaliska upptäckten?
Den var svår.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer inte ihåg, men jag var nöjd.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Finns väl alltid något, som att jag aldrig vann 2 miljoner eller mer på bingolotto?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med släkt och familj sen dagen efter med bästa brudarna.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vet inte riktigt, finns väl men gjort är gjort.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
SVÅRT. Min egen stil, kan inte beskriva.
29. Vad fick dig att må bra?
Vänner,familj,resa och andra nöjen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, för många? Efter att ha sett dessa Twilight filmer så kunde jag ju inte ungdå Robert Pattinson men jag dregla mera över Taylor Lautner till andra filmen...?
31. Vem saknade du?
Många.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya vänner jag träffade är väl bland dem bästa.

Kommentera inlägget här: