Linnéa Johansson♥

UNBREAK MY HEART

Kategori: Allmänt

Tjenare, rätt slapp dag idag. Vi började halv 9 men 9A började 9 så vi fick chilla i en halv timma. Vi såg Schindler's list och proppade i oss godis. Den var rätt lång men intressant, nog för att man sett jätte många filmer om 2a världskriget men det är alltid nyttigt.
 Efter lunchen och filmen skulle vi arbeta om 2a världskriget, gick trögt. Men trögast för Carina och Jonna som kollade på snygga grabbar på google...Haha, ni är underbara.
 Nu sitter jag här och äter godis, ska ta fram mat sedan dra iväg och träna med 95orna. Hejåhå, jag ska ha målvaktsträning med deras tränare. Blir bra! Nu ska jag tacka för mig, sköt om er! Puss & kram




Förlåt Lowisa, jag glömde skriva dig i förrförra inlägget.

KOMMENTARER:

  • ANONYMA adam säger:
    2009-08-31 | 19:58:07

    men Carre somna väl inte? :D

  • lowisa säger:
    2009-09-01 | 09:51:57
    Bloggadress: http://loowisa.blogg.se/

    haha det är lugnt <3 :)

  • emma säger:
    2009-09-05 | 15:42:00
    Bloggadress: http://eemmmaaa.blogg.se/

    så fin bild linnéa :)<3

Kommentera inlägget här: